خانه و دکوراسیون

متریال ساختمانی و چیدمان دکوراسیون خانه

خانه و دکوراسیون

متریال ساختمانی و چیدمان دکوراسیون خانه

فاکتور های انتخاب کابینت آشپزخانه با توجه به دکوراسیون

کابینت آشپزخانه، یکی از عناصر اصلی دکوراسیون داخلی آشپزخانه است. در طراحی سبک دکوراسیون آشپزخانه، کابینت ها اولین نکته ای هستند که مورد توجه قرار می گیرند.  

 عوامل زیادی بر روی انتخاب کابینت ها موثر است. به عنوان مثال سایز آشپزخانه و میزان وسعت آن، سبک دکوراسیون آشپزخانه، مدرن، کلاسیک، مینیمال و غیره، متریالی که قصد دارید با در نظر گرفتن مزایا و معایب هر کدام از آن ها، برای کابینت خود برگزینید.

در آشپزخانه های بزرگ یا کوچک، امکان استفاده از کابینت های ام دی اف، هایگلاس، چوبی و غیره وجود دارد. یکی دیگر از فاکتور های تعیین در انتخاب کابینت آشپزخانه رنگ کابینت است. بهتر است برای آشپزخانه بزرگ کابینت رنگ روشن و یا تیره استفاده نمایید. به علاوه کابینت های بالا و پایین آشپزخانه می تواند دو رنگ متضاد باشند که در این صورت طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن تر به نظر خواهد رسید.

کابینت در طراحی دکوراسیون آشپزخانه کوچک تاثیر بیشتری دارد. اگر می خواهید آشپزخانه بزرگ تر به نظر بیاید بهتر است رنگ های روشن را برای آشپزخانه و به ویژه کابینت انتخاب کنید. کابینت های براق و روشن مانند کابینت هایگلاس، برای آشپزخانه هایی که کوچک تر هستند مناسب اند. به علاوه می توانید برای آشپزخانه های کوچک از کابینت های ام دی اف و چوبی با رنگ روشن استفاده کنید. آشپزخانه های کوچک هر چقدر خلوت تر و ساده تر باشند بزرگ تر به نظر خواهند رسید.

pinterest

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.