خانه و دکوراسیون

متریال ساختمانی و چیدمان دکوراسیون خانه

خانه و دکوراسیون

متریال ساختمانی و چیدمان دکوراسیون خانه

کاربردهای متنوع از پارکت

پارکت مواد با دوام و پایدار است، همیشه غنی از جذابیت و زیبایی است. پارکت باعث می شود هر اتاق با ارزش، استقبال و لذت بخش باشد. بالاترین کیفیت پارکت برای خانه خود را انتخاب کنید.

طول عمر پارکت بستگی به سه عامل دارد:

• کیفیت تخته های چوبی مورد استفاده

• کیفیت نصب

• مراقبت از کف چوبی و تعمیر و نگهداری


 Related image 

در برخی موارد، تولید کنندگان تصمیم به استفاده از یک استاندارد کیفیت پایین برای کاهش هزینه ها و ارائه قیمت های رقابتی می کنند، اما این ممکن است بر زندگی یک پارکت بدون در نظر گرفتن کیفیت نصب و تعمیر و نگهداری مناسب تاثیر بگذارد.

کفپوش پارکت در واقع کاملا با گرمایش زیر کف سازگار است. چوب گرما را از مواد کف تابش می دهد.

بسیاری از مردم گرمای کف زمین را برای خانه هایشان راه اندازی می کنند، زیرا از انتقال حرارت عالی و از این رو، بهره وری انرژی خوبی برخوردار است. بیایید از اصول اولیه شروع کنیم: منظور ما از گرمایش زیر کف چیست؟

این یک نوع سیستم گرمایشی است که در زیر زمین قرار دارد و در کل اتاق عمل می کند. این تکنولوژی از لوله های کویل زنگ ساخته شده است که هر دو حرارت و / یا سرد را تابش می دهند. این اتاق همچنین به زیبایی کمک می کند زیرا رادیاتورها و تهویه مطبوع دیگر مورد نیاز نیستند. این سیستم همچنین منجر به صرفه جویی در انرژی می شود.

کفپوش پارکت را می توان در روی سیستم تابشی نصب کرد که تبادل حرارت با اتاق گرم می شود، گرم شدن یا خنک سازی آن.

پارکت یک مبادله بزرگ را ارائه می دهد و بنابراین اجازه می دهد تا یک توزیع عالی و یکنواخت به معنای صرفه جویی در هزینه انجام شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.