خانه و دکوراسیون

متریال ساختمانی و چیدمان دکوراسیون خانه

خانه و دکوراسیون

متریال ساختمانی و چیدمان دکوراسیون خانه

ایده های طراحی داخلی اتاق کودک

آیا تا کنون فکر کرده اید که کار طراحی داخلی اتاق کودک با طراح داخلی کودکان چگونه است؟ و افرادی که آنها را استخدام می کنند؟ طراحی دکوراسیون اتاق خواب کودک طراحی اتاق کودک انجام می شود، به اشتراک می گذارم.

  

 امروز من فوق العاده هیجان زده برای به اشتراک گذاشتن طراحی سبز مبتنی بر کودکستان من چند وقت پیش برای یک دختر کوچک تکمیل کردم. طراحی دکوراسیون اتاق خواب اوونا در کنار اتاق بزرگ خواهر بزرگش (که من در اینجا به آن اشاره کردیم)، هر چند کوچکتر است. من واقعا دوست دارم بچه های کوچک، آنها احساس خوب و شاد و به نوعی مناسب.

 

طراحی دکوراسیون اتاق خواب طراحی یک مهد کودک سبز 4. طرح طراحی یک مهدکودک زیبا و زیبا بود که با توجه به رنگ، با توجه به رنگ، با هم ترکیب شده بودند. سبز رنگ لهجه وجود دارد، بنابراین ما تصمیم گرفتیم این رنگ اصلی را برای مهد کودک بسازیم، که همچنین با کف اتاق بلوط و جنس اتاق کار می کند. طراحی تصویر رنگ آمیزی جنگل های زیبای زیبایی را تنظیم می کند و تعداد زیادی از جزئیات را به چشم نگاه می کند. رنگ ها را در کنار اتاق های دیگر به پایان می رسانند.

 

طراحی مهد کودک درخت سبزاز آنجا که فضای محدودی وجود داشت، اتاق های مورد نیاز برای تخت خواب و لباس ذخیره سازی را اولویت بندی کردیم. یک کمد لباس مجلسی در سبز گرد و غبار با پس زمینه برای نگه داشتن همه چیز احساس بزرگ. کلکسیون یک طرح ساده و باز است که به صورت مشابه به کف، به حداقل رساندن کنتراست کمک می کند که فضای احساس آرامش کند. یک دیوار دوتایی یک گوشه و فضای دایره ای برای کلکسیون ایجاد می کند. برای خرد کردن کف بلوط زرد کمی، ما از یک فرش سبک و خرس استفاده کردیم که سطح نرم را برای بازی فراهم می کرد.

 

در حال حاضر، برخی از بالشتک های کف، یک سبد اسباب بازی و یک قفسه ی خانه، به اندازه ی کافی برای بازی با اوون کافی است. یک کتاب کوچک برای کتاب های مورد علاقه به راحتی قابل دسترسی است. در آینده، یک کابینت یا قفسه کتاب برای ذخیره سازی بیشتر اضافه می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.