خانه و دکوراسیون

متریال ساختمانی و چیدمان دکوراسیون خانه

خانه و دکوراسیون

متریال ساختمانی و چیدمان دکوراسیون خانه

بهترین کفپوش های 2018

هر نوع بودجه شما، هر چه سبک شماست، کفپوش آشپزخانه یک کف آشپزخانه مفید پیدا کنید که به نظر می رسد بزرگ و طول می کشد برای سال کف آشپزخانه سخت کار می کند. بهترین کفپوش ها نه تنها نیاز به تمیز کردن دارند، بلکه باید در برابر لکه های مقاوم، شیک و راحت باشند. 

 بهترین کفپوش

 بعضی ها نیاز به کار با سطوح مختلف یا سازه های کف، در حالی که دیگران باید با گرم شدن کف زمین (UFH) سازگار باشند. همه نیاز به سال ها طول می کشد، به عنوان جایگزین کفپوش آشپزخانه یک طبقه هرگز ارزان و سرگرم کننده است.


مشاهده مرتبط

بهترین ابزارهای آشپزخانه: صرفه جویی در وقت با وسایل مناسب ترین آشپزخانه، ابزار و ابزار

بهترین جعبه های آشپزخانه: بهترین ظروف یکپارچهسازی با سیستمعامل، ظریف و سطل های بازیافت از 10 پوند

انتخاب گسترده ای از مواد در ارائه وجود دارد، با تکنیک های چاپ پیشرفته که امکان نگاه کردن چوب یا سنگ به مقرون به صرفه از ورقه ورقه و یا دوام پرسلن، و این فقط آغاز آنچه که شما باید در نظر بگیرند. در مورد چگونگی استفاده از آشپزخانه خود فکر کنید. به عنوان مثال، اگر فرزندان جوان داشته باشید، ممکن است موادی را که کمتر از سرامیک و یا سنگ استفاده می شود، در نظر بگیرید.


 اگر میخواهید حداقل نگهداری را داشته باشید، کاشیهای وینیل لوکس (LVTs) به راحتی قابل لمس هستند. به طور مشابه، اگر وقت خود را برای مرتب تمیز کنید و کف خانه را با شخصیت بیشتری بخرید، یک ماده طبیعی که نیاز به برخی از آب بندی و یا موم می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. 


برای کمک به تصمیم گیری ما، ما هفت بهترین کفپوش آشپزخانه را انتخاب کردیم، به طوری که شما می توانید دقیقا همان چیزی را که میخواهید زیر پای خود ببرید.


چگونه بهترین کفپوش آشپزخانه را برای شما بخرید

چه نوع کف آشپزخانه شما می توانید خرید؟

طبقه بندی می شود طیف گسترده ای از مواد مختلف و سطوح از طیف گسترده ای از مارک ها و برند های زیر، اما شما می توانید گزینه های خود را به هفت نوع اصلی شکستن:


سنگ طبیعی، که شامل سنگ آهک، تراورتن، گرانیت و سنگ آهک است، به خاطر رنگ های منحصر به فرد و رنگ های موجود، به خاطر محبوبیت است. برای رنگ آمیزی مدرن و مات برای یک درخشش نور انعکاسی، می توان از رنگ های متمایل به رنگ سالم، ضد عطر و طعم دهنده استفاده کرد. بعضی از سنگها سخت تر از دیگران است.


 برای مثال، سنگ آهک می تواند توسط اسیدهای چسبدار مانند نوشیدنی ها و نوشابه های گازدار استفاده شود، بنابراین توصیه می شود که ابتدا آن را بچسبید و سپس به طور مرتب برای محافظت از سطح آن مجددا مجددا نصب کنید. در کنار آن، دوام، آسان برای تمیز کردن و UFH سازگار است. 


با این حال، اگر شما برای هر مدت زمان ایستاده اید، می توانید پاهای خود را کم کنید. در زمستان بدون UFH سرد می شود، در حالی که سنگهای نرمتر ممکن است خراش گرفته و سطوح بافتی خاک را ببندند.


مانند سنگ، انواع مختلفی از چوب وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاصی دارند. بهتر است از استفاده از چوب جامد در مناطق کار آشپزخانه اجتناب کنید زیرا تابلوها می توانند با رطوبت و UFH تغییر و ریزش کنند. بلوک هایی مانند پارکت، پایدارتر هستند، اما هنوز هم باید با مرطوب، به جای مرطوب، تمیز شود. 


گزینه بهتر این است قیمت کفپوش که تخته های مهندسی شده - ساخته شده با هسته HDF یا تخته سه لا با یک لایه از چوب واقعی در بالا. اینها با ساختار پایدار و معمولا UFH سازگار است. گزینه های دیگر به طور طبیعی چوب پنبه و بامبو مقاوم در برابر باکتری ها و سازگار با محیط زیست هستند، اما مانند همه چوب ها، آنها به راحتی از بین می روند. 


در اکثر موارد، چوب را می توان با شستشو و شستشوی تمیز تعمیر نمود. بررسی کنید آیا تابلوهای شما به طور پیش فرض آماده می شوند یا اگر آنها به طور مرتب روغن زده و یا روغن زده شوند.


Vinyl از زمان ظهور در آشپزخانه و پیچیدگی سخت آن جدید، LVT (به جای ورق وینیل ورق بر روی رول) از راه می رسد، به راحتی تمیز، مقاوم در برابر آب و راحت دراز کشیده است. در بعضی موارد، حتی می تواند به طور مستقیم بر روی یک طبقه موجود قرار گیرد. 


بیشتر کاشی ها و تخته های چوبی چوب یا سنگ را با یک خط دیواری چاپی و مصنوعی تکه تکه می کنند، اما شما همچنین می توانید کاشی های رنگی و الگو را پیدا کنید. یک نسخه با کیفیت خوب را انتخاب کنید و یک لایه سایش ضخیم ایجاد می کند تا از آسیب و خراش محافظت کند. بسیاری از آنها UFH سازگار است، اما با تامین کننده چک کنید.


 قرار دادن آن به درستی کلید عمر طولانی آن است - کف کف باید حتما باشد و ممکن است لازم باشد ابتدا قرار دهید و یا آن را در محل قرار دهید، بسته به سیستم. اطمینان حاصل کنید که لجن ها را به مدفوع یا صندلی های پایه اضافه کنید تا از آسیب در طول زمان جلوگیری شود.


اگر شما انتخاب کنید ورقه ورقه، آن را به سرمایه گذاری پرداخت. در حالی که چند گزینه بودجه وجود دارد، آنها ممکن است به خصوص سختی و مقاوم در برابر آب. نسخه های با کیفیت خوب، با این حال، با طرح های واقعی به نظر می رسد و تخته که می تواند نشت عجیب و غریب زنده ماندن. ورقه ورقه از یک ملایم پشت، یک هسته HDF و یک تصویر با وضوح بالا از چوب، سنگ و یا کاشی محافظت شده توسط یک لایه سایش شفاف ساخته شده است. 


این باعث می شود که آن را به لکه ها و خراش ها مقاوم باشد، اگر چه آسیب نمی تواند تعمیر شود. ورقه ورقه نیز گاهی اوقات می تواند به پایان برسد برای رئالیسم اضافی. حتی در انتهای بالا، هنوز یک گزینه قیمت کفپوش نسبتا مقرون به صرفه است که لکه نزند و نیازی به آب بندی ندارد. هرچند سازگاری UFH را بررسی کنید، زیرا همه آنها سیستم های خشک را خنثی نمی کنند و برخی نیاز به پوشش دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.