خانه و دکوراسیون

متریال ساختمانی و چیدمان دکوراسیون خانه

خانه و دکوراسیون

متریال ساختمانی و چیدمان دکوراسیون خانه

ایده های دکوراسیونی انتخاب کاغذ دیواری

آبا به دنبال ایده های انتخاب کاغذ دیواری برای دکوراسیون خود هستید؟ طی چند سال گذشته، ما به این باور رسیده ایم که دیوارهای سفید تنها انتخاب برای دیوار ها نیستند. کاغذ دیواری در دکوراسیون، در واقع می تواند نقطه شروع خوبی برای ساخت یک طرح تزئینی باشد، اما اگر طیف رنگ ها و الگوهای موجود در رنگ و تصویر را نادیده بگیرید، انتخاب های متنوعی را از دست داده اید.

 آیا می خواهید ایده های بیشتری در مورد اتاق ها یا پذیرائی و اتاق نشیمن داشته باشید؟

بسیاری از برندها در حال حاضر هم کاغذ دیواری و هم رنگ تولید می کنند، بنابراین انتخاب های هیجان انگیزی اغلب برای شما در ترکیب هر یک از این دو متریال وجود دارد. شجاع باشید و رنگ ها را پیدا کنید و به استقبال جدیدترین کاغذ دیواری بروید.

1-      کاغذ دیواری و مبلمان

چه کسی می گوید کاغذ دیواری باید فقط به دیوارهای شما بیاید؟ تصویر برجسته ای در اتاق نشیمن را با کاغذ دیواری متناسب با مبلمان انتخاب کنبد. تناسب طرح و رنگ کاغذ دیواری و مبلمان می تواند هارمونی جذابی در خانه شما ایجاد کند.

2-      کاملا گرمسیری باشید

یک اتاق سفید سفید را به یک روستای گرمسیری تبدیل کنید با یک کاغذ دیواری پر از گیاهان عجیب و غریب. یک کاغذ دیواری را با یک پس زمینه سفید انتخاب کنید. با وجود ظرافت الگوی آن، طرح شما هنوز روشن و آرام است.

3-      تونالیته های مختلف را امتحان کنید

می توانید یک تصویر زمینه با سایه های مختلف از همان رنگ برای ایجاد یک ظاهر ظریف اما برجسته برای فضا انتخاب کنید. انتخاب یک طرح ساده به جای یک الگوی خشن نیز به ظهور این طرح کمک می کند. برای شکستن یک دیوار کاغذی، مبلمان و آثار هنری خود را در موقعیت های استراتژیکی اطراف اتاق قرار دهید.

4-      کمی از طرح های گلدار استفاده کنید

با یک تصویر زمینه گل، یک نشیمن روستائی بسازید. جدیدترین کاغذ دیواری ها به شما کمک می کنند تا فضای جذاب گلداری داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.