خانه و دکوراسیون

متریال ساختمانی و چیدمان دکوراسیون خانه

خانه و دکوراسیون

متریال ساختمانی و چیدمان دکوراسیون خانه

فوق العاده دیدنی از طراحی داخلی اتاق کودک

یکی از جذاب ترین بخش های کار هر دکوراتوری، طراحی  داخلی اتاق کودک است که شاید در نگاه اول کاری راحت باشد اما پر از جزییات مهم است. توجه به روحیه ی کودکانه، یکی از مهم ترین مواردی است که در هنگام تزیین و دکور اتاق خواب کودک باید به آن دقت شود. نحوه ی چیدمان دکوراسیون اتاق کودک می تواند بسته به عوامل زیادی تغییر کند. این مطلب را بخوانید و با چند نمونه  ی جالب آشنا شوید که در اکثر آن ها از پارکت لمینت در کف استفاده شده است.

تغییر سطوح کف و استفاده از 2 رنگ مختلف در کف و رنگ آبی آسمانی در اتاق خواب کودک، باعث تقسیم بندی بصری در اتاق کودکان در این آپارتمان شده است و به هر کودک، قسمتی را برای بازی داده است. از این نوع دکور می توانید در زمان هایی که قرار است دو کودک در یک اتاق با هم باشند، استفاده کنید. استفاده از پارکت لمینت هم ایده ی فوق العاده ای برای اتاق خواب و بازی کودک است.

 
 تغییر سطوح کف و استفاده از 2 رنگ مختلف در کف و رنگ آبی آسمانی در اتاق کودک، باعث تقسیم بندی بصری در اتاق کودکان در این آپارتمان شده است و به هر کودک، قسمتی را برای بازی داده است. از این نوع دکور می توانید در زمان هایی که قرار است دو کودک در یک اتاق با هم باشند، استفاده کنید. استفاده از پارکت لمینت هم ایده ی فوق العاده ای برای اتاق خواب و بازی کودک است.
نمونه ی بعدی ای که می توانید از آن الهام بگیرید، مربوط به اتاق خواب کودکی در خانه ای در استرالیا است. دکوراتور در دکور داخلی این اتاق از قطعات و اسباب بازی های کودک در تزیین دیوارهای اتاق استفاده کرده است. برای مثال می توانید از قطعات لگو برای تزیین دیوار اتاق استفاده کنید و با آن اشکال جالبی را روی دیوار بسازید. در کف این اتاق هم از پارکت لمینت استفاده شده است.

یکی از ایده های جالبی که می توان در اتاق کودک پیاده سازی کرد، استفاده از پله در اتاق است. حتما نیازی نیست تا اتاق به صورت نیم طبقه یا 2 طبقه باشد، می توانید از این کار برای ایجاد ارتفاع در اتاق و متفاوت کردن آن و دراوردن آن از یکنواختی استفاده کنید.

ایده ی بسیار جالب دیگری که می توانید از آن الهام بگیرید، استفاده از هال و یا فضای اتاق نشیمن است. اما چطور؟ در صورتی که در خانه، قفسه ی کتاب بزرگی دارید و یا یک کتابخانه ی بزرگ از تعداد زیادی کتاب، می توانید در کنار آن با استفاده از چند پله، اختلاف سطح ایجاد کنید و با یک دیوار کشی کوچک، فضای اختصاصی را برای کودکتان ایجاد کنید. در صورتی که کف هال از پارکت لمینت است، حتما از قفسه ی چوبی و پله های چوبی استفاده کنید تا هارمونی بیشتری ایجاد کرده باشید.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.