خانه و دکوراسیون

متریال ساختمانی و چیدمان دکوراسیون خانه

خانه و دکوراسیون

متریال ساختمانی و چیدمان دکوراسیون خانه

7 راه خلاق طراحی پارتیشن در طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن

روزهای شام در میز ناهار خوری در ساعت 5:30 بعد از ظهر و خواندن در اتاق نشیمن رفته اند. در طراحی دکوراسیون داخلی شام از نیمکت ها یا نیمکت های ما لذت می بریم و تکالیف در میز ناهار خوری انجام می شود.


   

طرح زندگی باز شده تبدیل شده است که بسیار محبوب است که برای دیدن یک دیوار بین آشپزخانه و مناطق زندگی نادر است. اما گاهی اوقات می تواند کمی بیش از حد باز باشد. فضای خود را با استفاده از یکی از این ایده ها برای طراحی پارتیشن بین اتاق نشیمن و آشپزخانه تعریف کنید.

 

1-      ایجاد تقسیم اتاق با یک مورد کتاب

یک گزینه واضح و مقرون به صرفه - به ویژه اگر شما یکی از فروشگاه های مورد علاقه اسکاندیناوی همه را دریافت کنید، Ikea - یک مورد کتاب یک راه آسان برای ایجاد یک پارتیشن بین آشپزخانه و اتاق های اتاق نشیمن است. کتابفروشی گزینه ای برای نمایش کتاب و دکور مورد علاقه خود را ارائه می دهد و می تواند به راحتی به عنوان روند، فصول و تغییرات سبک دکور خانه تغییر کند.

 

طراحی پارتیشن بین زندگی و ناهارخوری

 

2-      ایجاد تقسیم بندی پارچه بین مناطق آشپزخانه و اتاق نشیمن

بسته به نوع پارچه ای که در آن قرار دارید، این یکی دیگر از گزینه های مناسب برای ایجاد تقسیم بین آشپزخانه و مناطق زندگی است. این چیزی نیست که از آشپزخانه بشنود یا صدای بوقش را بگیرد، اما کسی که می خواهد از غذاهای خوشمزه غذا بخورد. این پرده منحصر به فرد از Lovelight ایجاد یک تقسیم درخشان و هنوز هم اجازه می دهد تا برخی از جریان نور و تعامل بین فضاهای.

 

ایده های پارتیشن بندی پارچه

پرده های پارچه ای شیک می تواند پارتیشن بندی موقت بین آشپزخانه و اتاق نشیمن را ایجاد کند. تصویر: Lovelight

 

3-      پارتیشن بندی طبیعی: دیوار گیاه داخلی

گیاهان داخل سالن یک راه عالی برای ایجاد یک صفحه نمایش بین آشپزخانه و مناطق زندگی است. همه چیز را با دیوار سبز زندگی می کنند تا به سقف، و یا برای DIYers طرز تفکر ایجاد دیوار گیاه خود را از قفسه و گلدان گیاهان.

 

یک اتاق نشیمن سبز ایجاد کنید

 

گیاهان ایده آل برای اتاق بازی اتاق

4-      اجازه دهید آن را اسلاید کنید

به دنبال طرح های پارتیشن نیمه دائمی بین اتاق نشیمن و آشپزخانه هستید؟ درب کشویی یک راه عالی برای موقت ایجاد یک صفحه نمایش حریم خصوصی است، یا بویایی و سر و صدا را مسدود می کند. بنابراین، آهنگ های پخت و پز را می توان در آشپزخانه پمپاژ، در حالی که اتاق نشیمن فرار آرام باقی می ماند.

 

کشویی درب پارتیشن

درب کشویی یک راه عالی برای موقت ایجاد یک صفحه نمایش حریم خصوصی است. تصویر: گتی

 

5-      راه حل مشاهده: یک پارتیشن شیشه ای را امتحان کنید

آیا می خواهید فضای پارتیشن بندی کنید و صدا و بوی را بدون ایجاد جدایی کامل از راه دیوارهای جامد بکشید؟ بیشتر از شیشه نگاه نکنید این راه حل دقیق، یک مانع را ایجاد می کند، اما فضای بصری باز را باز نگه می دارد، جریان نور را در اختیار می گذارد و باعث تعامل بین آشپزخانه و مناطق زندگی می شود.

 

جداکننده شیشه شیشه

راه حل مشاهده یک پارتیشن شیشه ای مانع ایجاد می کند اما فضای بصری باز است. تصویر: گتی

 

6-      طراحی پارتیشن های چوبی بین زندگی و ناهارخوری

تجسم خاکی از چوب، عمق و شخصیت را به خانه می افزاید و راهی عالی برای تقسیم فضا است. جذابیت عاشقانه عشق بلوک های چوبی طبیعی درمان نشده را به صورت عمودی بین کف و سقف قرار دهید و فاصله بین هر پرتو را بین آنها قرار دهید. برای یک نگاه براق و معاصر، چوب جالیز را امتحان کنید.

 

طراحی دیوار چوب

تجسم خاکی از چوب، عمق و شخصیت را به خانه می افزاید و راهی عالی برای تقسیم فضا است. تصویر: گتی

 

7-      یک شومینه دو طرفه اضافه کنید

هیچ چیز فضای گرم و دلپذیر را مانند یک آتش سوزی واقعی ایجاد نمی کند. بنابراین، تصور کنید که آتش زدن ورودی دو طرفه می تواند برای ارتعاشات خانه شما انجام شود. در بین آشپزخانه و محوطه های زندگی قرار گرفته، یک آتش سوزی می تواند پارتیشن آرام را ایجاد کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.